Ongelmia Connectin äänissä?

 

En kuule esiintyjiä

•Tarkista, että kuulokkeet on kiinnitetty oikein ja ovat toimivat.
•Tarkista, että Connectin ylälaidassa oleva kaiuttimen kuva on vihreä.
•Tarkista, että tietokoneen äänenvoimakkuus on riittävän voimakas eli ääntä ei ole mykistetty.
•Tarkista, että kuulokkeittesi äänenvoimakkuus on riittävän voimakas eli ääntä ei ole mykistetty. (Kaikissa kuulokkeissa ei tätä vaihtoehtoa ole.)
•Testaa äänet Connectissa. Valitse ylävalikosta Meetings – Audio setup Wizard. Jos kuulet musiikin ääntä Audio Setup Wizardissa, muiden osallistujien äänien pitäisi kuulua.
•Varmista, että puhujalla on äänioikeus, että hän on avannut Connectissa ääniyhteyden painamalla ylävalikossa olevaa mikrofonin kuvaa, ja että hän on testannut äänet.
•Varmista, että kuulokkeet on liitetty tietokoneeseen ennen Connectiin kirjautumista!!
•Kokeile toisella selaimella.
•Poistu Connectista ja kirjaudu uudelleen. Jos tämä ei auta, sammuta tietokone ja kokeile uudelleen.

Ääni pätkii

Äänen pätkiminen johtuu yleensä siitä, että tietokoneen tehot eivät riitä. Kokeile seuraavia toimia:

•Sulje tietokoneeltasi kaikki muut ohjelmat, joita et tarvitse Connect-istunnon aikana (esim. pikaviestimet, www-selaimet).
•Istunnon vetäjä (Host) voi vaihtaa yhteysnopeuden pienempään (ylävalikosta Meeting -> Preferences->Room Bandwith-> Modem).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *