Tuote-esittelyn järjestin siten, että ihan ensiksi siivosin paikan jossa aijoin tuote-esittelyn pitää. Seuraavaksi järjestelin tarvittavat materiaalit pöydälle (tietokoneen sekä esitteet) siististi. Pöydälle lisäsin myös vähän herkkuja houkuttimeksi. Sitten vain odottelin puhelimitse sekä kirjeitse kutsuttuja asiakkaita. Asiakkaiden saapuessa annoin heille esitteen ja herkkuja, näytin netistä tarvittavat asiat sekä vastasin asiakkaiden kysymyksiin.
Saavutin asettamani tavoitteet, noin 10 ihmistä päivässä sekä kaikki 20 kirjettä lähetettynä ja perehdytin omistajan sekä n. 10 asiakasta päivässä.
-Palautteena sain pääasiassa hyvää, mutta joillekkin tämä asia on kuin punainen vaate – he eivät periaatteessa hyväksy ollenkaan tällaista uutta tapaa vaan haluavat toimia kuten ennenkin; perinteisesti paperilla ja allekirjoitettuna. Mutta itse tuote-esittelystä sain kuulla vain pelkästään positiivista palautetta.
Järjestelyt onnistuivat enkä tekisi mitään toisin.
Toteutitko kuitenkin neuvonnan oikeasti?
ja oliko aiheena sähköinen asiointi?
-Heini
En tehnyt, mutta kuvitteellisena kyllä ja aihe sähköinen asiointi. 🙂
Hei,
Aihetta minäkin jäin miettimään? Eli mikä oli tuote/palvelu? Mitä siitä kerroit? Jos teit esitteet itse, niin voisit laittaa vaikka kuvia tänne. 🙂