Mobiili ja markkinointi

Löytyi mielenkiintoinen artikkeli Otavamedian Media Cafén sivuilta:

”Mobiilien hyötypalveluiden käytön lisäksi älypuhelimen seurassa viihdytään useita tunteja ja älypuhelimen näyttö täyttää niitä hetkiä, jolloin ennen olisi esimerkiksi katseltu ulos bussin ikkunasta tai luettu kirjaa riippukeinussa. Yhä useampi myös dokumentoi arkeaan älypuhelimella otettujen kuvien kautta ystävilleen Instagramissa tai Facebookissa. Kuluva vuosi 2017 näyttää vahvasti olevan myös se vuosi, jolloin suomalaiset uskaltautuvat kokeilemaan älypuhelintaan ostosten tekemiseen sekä myös mobiilisti maksamiseen. ”

Lue koko artikkeli:

http://blogi.otavamedia.fi/media-cafe/vierasblogi-mainostaja-huomioithan-mobiilin-mainosympariston-mahdollisuudet

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *