Vähiin käy ennenkuin loppuu…

Kerron ensin jotain meidän reissusta LONTOOSSA!!

Reissu oli mah-ta-va! Olemme niin ylpeitä, NIIIN YLPEITÄ itsestämme. Jännitystä, tietämättömyyttä, ‘eksymistä’, uusia kokemuksia, tuntemuksia, odottamista, valvomista, tunteita <3 Niin uskomatonta! Torstai-perjantai välisenä yönä emme siis nukkuneet ollenkaan. Pääsimme reilun tunnin päiväunille hotellille (siis perjantaina klo 14 jälkeen Lontoon aikaa) yli 30tunnin valvomisen jälkeen. (Hotelli sijaitsi Earls Courtissa) Tuon jälkeen lähdimme seikkailemaan. Matkustimme metrolla Oxford Streetille, joka on Lontoon pääkatu, suuuuri sellainen. Otimme kuvia, ihastelimme kaikkea sitä suuruutta, kävimme kaupoilla. Hotellille menimme aikaisin, 20.30. (väsymys!)

Lauantai aamuna aamupalan kautta suuntasimme Victoria Stationille (olimme sopineet kaverini kanssa, joka asuu Englannissa, että tapaisimme). Matkalla tuli muuttujia, olimme hypänneet väärään metroon. Paddingtonissa metrosta ulos ja etsimään oikea metro, tämä kävi helposti 😉 Tuo metroliikenne kävikin loppupeleissä melko tutuksi..

Tapasimme kaverini Emilian, joka toimi matkaoppaanamme tuon lauantaipäivän. Kiertelimme ympäriinsä ja kyselimme ja taas vähän napsittiin kuvia 😉 Lauantai iltana uskaltauduimme London eyeihin (maailmanpyörä) josta saimmekin upeita kuvia:

wp-image-1188691835jpeg.jpegwp-image-313482951jpeg.jpegwp-image-1982210571jpeg.jpegwp-image-861840230jpeg.jpeg

Lauantai yönä selvisimme nukkumaan  klo 00.30 ja kerkesimme peräti tunnin nukkua kun piti tavaroita alkaa pakkailemaan. Kahden jälkee lähdimme hotellilta metroasemalle, mutta portit olivatkin kiinni. Pieni panikki meinasi iskeä. Onneksi tuli bussi ja kuskilta kysyimme apua. Hän otti meidät kyytiin ja vei bussiasemalle. Sieltä otimme toisen bussin, joka vei Victoria Stationille, josta jatkoimme junalla Gatchwikin lentoasemalle. Lentoasemalla piti vielä junalla matkustaa pohjoisterminaaliin. Huh. Lähtöselvityksistä ja turvatarkastuksista selviydyttyämme pystyimme jo hieman huokaista. Kuinka ihanaa olikaan päästä ‘tutuille’ seuduillle Amsterdamiin ja siitä omalle kylälle Egmondiin 😀 Sunnuntaina iltapäivällä olimme takaisin omalla asunnolla. Kertakaikkiaan unohtumaton reissu!

Eilen juhlimme läksiäisiämme töissä. Saimme ihanat lahjat kiiitokseksi. Herkisteltiin(minä), tunteiltiin ja kiiteltiin <3

Nyt on koittanut viimeinen työaamu. Tässä jo reilun kaksi tuntia kuunnellut kaatosateen ropinaa ja myrskytuulen ulvontaa. Säätiedoissa varoitellaan keltaisin varotuksin tuulesta: 32km/h (puuskat jopa 60) ja odotetaan pahenevan..

Haikein mielin viimeistä päivää töihin. 🙁
Huomenna viimeinen reissu edessä. LÄHDEMME BRYSSELIIN! Olemme sopineet vierailun Euroopan parlamenttiin, jossa meitä on vastassa eräs europarlamentaarikon avustaja, joka esittelee meille rakennuksen. Hän yrittää myös järjestää tapaamisen yhden mepin kanssa. 🙂